Welkom op mijn blog!

Welkom! Hier plaats ik het resultaat van mijn aanvallen, die kenmerkend zijn voor iemand met het syndroom van Martha Stewart (MSS). Het liefst doe ik alles tegelijk: naaien, figuurzagen, koken, bakken, borduren, schilderen, ... ik heb niet echt een goede rem.

De naam van de blog, karottentrekker, is overigens van geen enkele betekenis. Het is gewoon een leuk Vlaams woord wat in de grote blogwereld nog niet in gebruik was.

Uiteraard vind ik het fijn als jullie een vraag stellen of gewoon een reactie achterlaten.


woensdag 1 augustus 2012

Tuinbank met bloempotten

En voor dit project gaat alle eer naar Mr. Karottentrekker. Eerder maakte hij deze bank ook voor onze tuin, het idee komt uit het tijdschrift BBC Good Homes. Ik weet niet of het blad nog bestaat, maar de rubriek heette Handy Andy. Helaas heeft Mrs. Karottentrekker het tijdschrift niet bewaard, is het ontwerp ook niet op internet te vinden en is het bankje dus gebaseerd op het bestaande. De nieuwe bank is voor onze (schoon)ouders die dit jaar beide 65 worden.

2 opmerkingen:

Desire zei

Wat een leuk idee zeg! Heb je het gewoon uitgezaagd?

veerle zei

Ja Desire, gewoon met een cirkelzaag uitgezaagd in de vorm van en cirkel. De rand van de pot valt over het gat heen, dus het is niet zo erg als het niet 100% rond is. Groeten! Veerle