Welkom op mijn blog!

Welkom! Hier plaats ik het resultaat van mijn aanvallen, die kenmerkend zijn voor iemand met het syndroom van Martha Stewart (MSS). Het liefst doe ik alles tegelijk: naaien, figuurzagen, koken, bakken, borduren, schilderen, ... ik heb niet echt een goede rem.

De naam van de blog, karottentrekker, is overigens van geen enkele betekenis. Het is gewoon een leuk Vlaams woord wat in de grote blogwereld nog niet in gebruik was.

Uiteraard vind ik het fijn als jullie een vraag stellen of gewoon een reactie achterlaten.


dinsdag 20 augustus 2013

Vogelhuis (2D)

Op vakantie in Oostenrijk zagen we dit soort 'vogelhuisjes' in een boom bij een bushalte hangen. Decoratie in openbaar groen ... het zal me benieuwen hoe lang dat in de randstad standhoudt ...


Uit een container bij een renovatie van een huis (het oude spoorhuis van Amstelveen) heb ik een traptrede gevist. Dit is de eerste keer dat ik mijn materiaal op deze manier aanschaf!
Niet te nauwkeurig zagen en lijmen en het verweerde vogelhuis in 2D is klaar. Alsof het er al jaren hangt, net als in Oostenrijk.

Nadat het grote vogelhuis klaar was, bleven er nog vier stukjes over die zo weer een klein vogelhuisje vormden! De onderkant moet nog even snel verouderen zodat deze hetzelfde uiterlijk heeft als de overige onderdelen.

Geen opmerkingen: