Welkom op mijn blog!

Welkom! Hier plaats ik het resultaat van mijn aanvallen, die kenmerkend zijn voor iemand met het syndroom van Martha Stewart (MSS). Het liefst doe ik alles tegelijk: naaien, figuurzagen, koken, bakken, borduren, schilderen, ... ik heb niet echt een goede rem.

De naam van de blog, karottentrekker, is overigens van geen enkele betekenis. Het is gewoon een leuk Vlaams woord wat in de grote blogwereld nog niet in gebruik was.

Uiteraard vind ik het fijn als jullie een vraag stellen of gewoon een reactie achterlaten.


maandag 30 juli 2012

Kapstok

Deze kapstok hangt al een tijdje in de slaapkamer en is dus één van de oudere 'projectjes'. Ik kon geen (betaalbare) kapstok vinden naar mijn smaak en heb deze gemaakt met een oude sigarenmal (één helft er van, gevonden in het kringloopcentrum). De kapstokhaakjes zelf zijn van IKEA.

De koeienbel is een oud erfstuk en ooit meegebracht door mijn ouders van een vakantie in Oostenrijk.

Geen opmerkingen: